Fizetés, szállítás
Szállítási információk
Szállítási díj | ||
Magyarország (fizetési módtól függetlenül) | 1.900 Ft |
A Szolgáltató a megrendelt- és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel, vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít Ügyfélnek a kiszállítási időpont napjára, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott időpontra történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A Weboldal Szolgáltatások menüpont Házhoz szállítás linkje alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.
Szolgáltató szerződött kiszállító partnere:
- GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
- Alsónémedi, GLS Európa u. 2, 2351
- Ügyfélszolgálat 7.00-18.00
- Telefon: (+36 29) 88 67 00
- Fax: (+36 29) 88 66 10
- E-mail: info@gls-hungary.com
- Delivery Solutions Kft. (Sameday)
- 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. X. ép.
- Telefonszám: 36 1 374 3890
- Email: info@sameday.hu
- Ügyfélszolgálati nyitvatartási idő: H-P 08:00 – 17:00
A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
Fizetési módok:
- Utánvét:Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a “Utánvét” fizetési módot.
- Előre Utalás: Amennyiben rendelése ellenértékét banki átutalással kívánja kiegyenlíteni, válassza az „Előre Utalás” opciót. Szolgáltató az Előre Utalás fizetési mód kiválasztása esetén a rendelést csak a rendelés ellenértékének bankszámlára történő beérkezése után teljesíti. Az utalás összege, a Szolgáltató banki adatai, és az utalás közleményében feltüntetendő rendelési szám a visszaigazoló email díjbekérő részében található.